مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-28سياسي

دستگاه های اقتصادی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی حمایت نکردند


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از آغاز به کار این قرارگاه، پشتیبانی دستگاه های اقتصادی کشور از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین مانده است.

- بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از آغاز به کار این قرارگاه، پشتیبانی دستگاه های اقتصادی کشور از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی قاسمی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح هشت پروژه عمرانی در دهستان درح با اشاره به رشادت های رزمندگان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، اظهار کرد: دفاع مقدس به دلیل عملکرد رزمندگان به مقدس لقب گرفته چراکه برای رضای خداوند انجام شده است.

وی با اشاره به حضور داوطلبانه آحاد مردم در جنگ دفاع مقدس بیان کرد: یکی از دلایل پیروزی دفاع مقدس این است که هیچکس برای کار، پست و مقام به جبهه نرفته بلکه همه برای دفاع از کشور، آب و خاک و ناموس به جبهه رفتند.

سردار قاسمی با بیان اینکه دفاع مقدس و ثمره درخشانش به عنوان الگو در دنیا مطرح است، افزود: امروز ارزش های دفاع مقدس در بسیاری از دانشگاه ها و ارتش های مردمی دنیا به عنوان الگو ارائه می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاع مقدس بعد از عاشورا نادرترین و نابرابرترین بوده است، گفت: در دفاع مقدس رفتار انسانی ماندگار شد و رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اقتصادی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی حمایت نکردند

دستگاه های اقتصادی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی حمایت نکردند