مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-29سياسي

روال عادی تبادلات تجاری در 4 معبر مرزی خراسان جنوبی


هر چهار معبر مرزی استان باز است و هیچ منعی برای فعالیت این بازارچه ها وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر چهار معبر مرزی استان باز است و هیچ منعی برای فعالیت این بازارچه ها وجود ندارد.

حمید ملانوری، شب گذشته 6 مهرماه در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان اظهار کرد: به لحاظ اداری و سازمانی، هیچ مشکلی در بازارچه های استان نداریم و شرایط برای فعالیت تجار در این گذرگاه ها فراهم است؛ فعالیت در بازارچه های مرزی استان، بستگی به همت تجار و بازرگانان ایرانی و افغان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار با درخواست از تجار برای استفاده از فرصت پیش آمده، یادآور شد: تا پیش از این گلایه می شد که مرز چرا باز نمی شود، ما با تجار افغان در ارتباطیم و شرایط برای فعالیت ما مهیا نیست، حال که با تلاش زیاد، زیرساخت ها را فراهم کرده ایم، هیچ فعالیتی صورت نمی گیرد و لازم است تجار و بازرگانان با توجه به شرایط پیش آمده، مراودات شان را توسعه دهند.

وی به الزامات حاکم بر مرزهای استان اشاره کرد و گفت: به روال گذشته تردد نیروی انسانی به عمق خاک کشور ممنوع است، شب خوابی تجار و دپوی کالاها ممنوعیت دارد و ساعت فعالیت مرز نیز 7 صبح تا 17 است؛ این الزامات به لحاظ مدیریت بهتر شرایط اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روال عادی تبادلات تجاری در 4 معبر مرزی خراسان جنوبی

روال عادی تبادلات تجاری در 4 معبر مرزی خراسان جنوبی