مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-29اقتصادي

بهره برداری پل نهراب سیستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: پل نهراب در شمال استان در صورت تامین 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

- مهدی پارسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی و جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب های احتمالی از مهمترین دلایل احداث پل ها در محورهای مواصلاتی بشمار می رود.

وی افزود: پل نهراب بطول 192 متر بعد سالیان طولانی از احداث آن با پیگیری جدی این اداره کل مراحل نهایی تکمیل شدن را طی می کند.

وی علت تاخیر در تکمیل این پل مهم در شمال سیستان و بلوچستان را عدم تامین اعتبارات برای تهیه مصالح مورد نیاز و تعطیلات مکرر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با پیگیری های انجام شده تمامی تیرهای آهنی سازه پل به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساخت آن، به سفارش این اداره کل در کارخانه ماشین سازی اراک تولید و 50 درصد آن تاکنون به محل پروژه حمل و مابقی نیز تا یک ماه آینده به استان ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پل نهراب سیستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار

بهره برداری پل نهراب سیستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار