مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-29ورزشي

اتفاقات خوب برای سرخ آبی های پایتخت در راه است


به هیچ عنوان وزیر رنگی نیستم، اما تلاش ما این است که بهترین اتفاق ها برای استقلال و پرسپولیس رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید سجادی بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و با حضور وزرای اقتصاد و دادگستری افزود: خوشحالم که برای اولین بار سه وزیر کابینه که همگی اعضای مجمع باشگاه های استقلال و پرسپولیس هستند جلسه ای را با محوریت موضوعات مهم باشگاه استقلال برگزار کردند.

وی گفت: در این جلسه درباره مسائل مختلفی از جمله موضوعات مالی و به ویژه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز صحبت شد که وزرای اقتصاد و دادگستری قول دادند که در کنار ما روند خصوصی سازی این دو باشگاه را تسریع کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره موضوعات مالی باشگاه استقلال نیز صحبت شد که مدیران این باشگاه نکات بسیار مثبت و خوبی را مطرح کردند و اسنادی که موجود است همگی از مباحث مالی اتفاق افتاده در دو سه ماه گذشته خبر می داد که البته باید بعد از بررسی های کارشناسانه درباره بدهکاری نهایی باشگاه استقلال به افراد حقیقی و حقوقی صحبت کرد.

سجادی درباره اینکه عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کی مشخص می شود؟ افزود: در حال بررسی نفرات مد نظر هستیم و در آینده ای نزدیک درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد شد ضمن آنکه به زودی جلسه ای را نیز با اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات خوب برای سرخ آبی های پایتخت در راه است

اتفاقات خوب برای سرخ آبی های پایتخت در راه است