مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-29سياسي

4 معبر مرزی خراسان جنوبی باز است/ مشق استاندار برای متولیان مرز


هر چهار معبر مرزی استان باز بوده و منعی برای فعالیت در آنها وجود ندارد.

- ، حمید ملانوری سه شنبه شب در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت بازارچه های مرزی استان، اظهار کرد: در بازارچه های دوکوهانه نهبندان و گلورده درمیان به لحاظ زیرساختی و انجام امور اداری نواقص موجود رفع شده است.

وی با بیان اینکه از نظر ما هر چهار معبر مرزی باز است و منعی برای فعالیت در آنها وجود ندارد، گفت: مرز یزدان هم در قالب خرده فروشی فعال شده و روز به روز توسعه می دهیم.

ملانوری فعال سازی مرز مشترک با افغانستان را یکی از رویکردهای اصلی خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: در راستای تقویت و توسعه زیرساخت های مرزی اقدامات خوبی در دست انجام است.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم علاوه بر مرز ماهیرود، معبرهای دوکوهانه شهرستان نهبندان، گلورده شهرستان درمیان و یزدان شهرستان زیرکوه را هم فعال کنیم.

باید ها و نباید های مرز ملانوری هماهنگی و تلاش تجار افغانستان و ایران را بسیار موثر در رونق مبادلات مرزی دانست و گفت: به لحاظ سازمانی و اداری هیچ مشکلی در مبادلات مرزی در خراسان جنوبی وجود ندارد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به وضعیت مرز، نیاز است تلاش بیشتری از سوی تجار دو طرف انجام شود و مراودات و پیگیری ها جدی تر از قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 معبر مرزی خراسان جنوبی باز است/ مشق استاندار برای متولیان مرز

4 معبر مرزی خراسان جنوبی باز است/ مشق استاندار برای متولیان مرز