مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-29ورزشي

راهکارهای فدراسیون شطرنج برای جلوگیری از تغییر تابعیت شطرنجبازان


رییس فدراسیون شطرنج با اشاره به عنوان قهرمانی و سوپر استاد بزرگی نمایندگان ایران در مسابقات اخیر گفت: تلاش ما حمایت گسترده از شطرنجبازان است به طوری که حتی به فکر تغییر تابعیت هم نیفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با تاکید بر نتایج قابل توجهی که شطرنجبازان در مسابقات مسترز شارجه به دست آوردند، خاطرنشان کرد: محمد امین طباطبایی در حالی قهرمان این رقابت ها شد که دو ماه پیش در مسابقات جهانی روسیه هم تا مرحله یک چهارم پیش رفت و در جمع هشت بازیکن برتر قرار گرفت.

طباطبایی با قهرمانی خود بر عملکرد خوبش در سوچی صحه گذاشت.

رییس فدراسیون شطرنج تاکید کرد: عنوان سوپر استاد بزرگی که مقصودلو به آن دست یافت هم افتخار کمی نیست، کمتر شطرنجبازی در جهان موفق به کسب این عنوان شده است و حالا پرهام در کنار این تعداد اندک قرار گرفته است.

البته شطرنج ایران پیش از این فیروزجا را هم به عنوان سوپر استاد بزرگی در اختیار داشت که متاسفانه او را از دست داد اما از این پس شاهد چنین رفتن هایی در شطرنج ایران نخواهیم بود.

تامینی در پاسخ به این پرسش که برای عدم تکرار تغییر تابعیت ها و حفظ همه شطرنجبازان چه ضمانتی وجود دارد؟ گفت: طوری از شطرنجبازان حمایت می کنیم و شرایط لازم برای رشد وترقی را برای شان مهیا خواهیم کرد که اصلا فکر رفتن و بازی در کشور دیگر حتی به ذهن شان هم خطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای فدراسیون شطرنج برای جلوگیری از تغییر تابعیت شطرنجبازان

راهکارهای فدراسیون شطرنج برای جلوگیری از تغییر تابعیت شطرنجبازان