مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-29اقتصادي

بهره برداری پل نهراب سیستان وبلوچستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پل نهراب در شمال استان در صورت تامین 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان، مهدی پارسی با بیان اینکه برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی و جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب های احتمالی از مهمترین دلایل ساخت پل ها در مسیرهای ارتباطی بشمار می رود اظهارکرد: پل نهراب به طول 192 متر بعد سالیان طولانی از ساخت آن با پیگیری جدی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مراحل نهایی تکمیل شدن را طی می کند.

وی علت تاخیر در تکمیل پل نهراب در شمال سیستان و بلوچستان را عدم تامین اعتبارات برای تهیه مصالح مورد نیاز و تعطیلات مکرر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: این پروژه هم اینک با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با پیگیری های انجام شده تمامی تیرهای آهنی سازه پل به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساخت آن، به سفارش این اداره کل در کارخانه ماشین سازی اراک تولید و 50 درصد آن تاکنون به محل پروژه حمل و بقیه نیز تا یک ماه آینده به این استان ارسال خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پل نهراب سیستان وبلوچستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار

بهره برداری پل نهراب سیستان وبلوچستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار