مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-29اجتماعي

آموزش کودکان استثنایی؛ یک روز توقف، هم جایز نیست!


حتی یک روز وقفه هم در آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم تأثیر زیادی دارد و این دو سال بدون آموزش بودن این کودکان باعث شده است هر چیزی که در این سال ها بافته شده بود تخریب شود.

- ایسنا/قم مربی کودکان اوتیسم گفت: حتی یک روز وقفه هم در آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم تأثیر زیادی دارد و این دو سال بدون آموزش بودن این کودکان باعث شده است هر چیزی که در این سال ها بافته شده بود تخریب شود.

دو سالی است که شروع پاییز و ماه مهر برای دانش آموزان فصلی متفاوت از سال های قبل را رقم زده است و مشکلاتی را در حوزه آموزش بر سر راه شان قرار داده است؛ اما این تفاوت برای کودکانی که به هر دلیلی در زمره کودکان استثنایی هستند بر سر راه شان نه تنها مشکل قرار داده است بلکه گاهی باعث توقف روند آموزش شان نیز شده است.

امیر شریفی، مربی کودکان اوتیسم با اشاره به اینکه یکی از اولین مشکلاتی که اوتیسم ایجاد می کنند نقص توجه است، عنوان کرد: آموزش مجازی عملاً برای کودکان مبتلا به اوتیسم بی فایده است.

وی ادامه داد: نگاه کردن به صفحه گوشی و شنیدن صدای معلم از پشت تلفن، نیاز به توجه زیادی دارد که بچه های اتیسم نمی توانند انجام دهند؛ زیرا بچه های مبتلا به اوتیسم زمانی که مربی کنارشان هم هست به راحتی یاد نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کودکان استثنایی؛ یک روز توقف، هم جایز نیست!

آموزش کودکان استثنایی؛ یک روز توقف، هم جایز نیست!