مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-29سياسي

چینش نیروها در شهرداری شیراز براساس امضا و توصیه برخی ها نباشد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر پرهیز از حاشیه در شهرداری شیراز، خطاب به شهردار جدید این کلانشهر گفت: عده ای می گویند نیروها از قبل مشخص شده اند اما واقعیت این است که چینش نیروها نباید بر اساس فرم و امضا و توصیه ها باشد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر پرهیز از حاشیه در شهرداری شیراز، خطاب به شهردار جدید این کلانشهر گفت: عده ای می گویند نیروها از قبل مشخص شده اند اما واقعیت این است که چینش نیروها نباید بر اساس فرم و امضا و توصیه ها باشد.

علیرضا پاکفطرت شامگاه سه شنیه 6 مهرماه در آیین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شیراز ضمن گرامیداشت شهدای دفاع مقدس به ویژه 5800 شهید شهرستان شیراز، گفت: شوراها مظهر مردم سالاری هستند و اهمیت شوراهای شهر و روستاها به ویژه با توجه به مشکلات زیادی که دولت در تامین بودجه دارد روز به روز بیشتر می شود.

او با بیان اینکه قانون شوراها در مجلس در حال تغییر است، افزود: در خصوص درآمدهای پایدار و اختیارات پارلمان های محلی اصلاحاتی در قانون در حال انجام است تا شوراها اختیارات بیشتری داشته باشند و به تمام شهر نظارت کنند و نه فقط به شهرداری.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شوراها نماینده مستقیم مردم هستند، ادامه داد: عده ای از کسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینش نیروها در شهرداری شیراز براساس امضا و توصیه برخی ها نباشد

چینش نیروها در شهرداری شیراز براساس امضا و توصیه برخی ها نباشد