مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:502021-09-29اجتماعي

بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در گفت وگو با روزنامه ایران اظهار داشت: «بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مهدهای کودک در مشاغل گروه دو قرار دارند و فعالیت آنها در همه شهرها، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا حاجیان زاده رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، چهارشنبه هفتم مهر در گفت و گو با روزنامه ایران از بازگشایی مهدهای کودک خبر می دهد و می گوید: با گسترش شیوع کرونا، مهدهای کودک جزو اولین مکان هایی بودند که در کنار مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند.

همین تعطیلی مشکلات بسیاری را برای صاحبان مهدها به وجود آورد، از طرفی بسیاری از مهدهای کودک استیجاری بودند و هزینه های بالایی برای اجاره ملک، آب، برق و گاز پرداخت می کردند.

همین هزینه های هنگفت موجب شده تا بسیاری از این مهدها به تعطیلی کشیده شوند و در سوی دیگر هم این مربیان مهدها بودند که با تعطیلی مهدها از کار بیکار شدند.

آیا آموزش و پرورش برنامه ای در ارتباط با بازگشایی مهدکودک ها همزمان با بازگشایی مدارس دارد؟ نوع فعالیت مهدکودک ها منحصر به سال تحصیلی نیست، مهدکودک هایی که در مناطق قرمز نبودند، در طول سال فعالیت می کردند.

با این حال بسیاری از مهدها به دلیل شرایط کرونایی تعطیل موقت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی

بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی