مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-29سياسي

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این مجموعه تا پایان سال تجهیز خواهد شد.

- ، محمد حسن سلامی صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان مدیریت شهری و اعضای شورای شهر سمنان به میزبانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه این مجموعه دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان نیازمند مساعدت مسئولان برای اتمام عملیاتی عمرانی است.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از مصوبات سفر سال 85 رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمنان است، افزود: این موزه و مکان فرهنگی به دلیل دارای بودن سه هزار شهید در استان سمنان همچنین قرارگیری بر کریدور شرق به غرب کشور، بهترین مکان برای ترویج ارزش های دفاع مقدس به جوانان و نسل آینده جامعه محسوب می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این مجموعه تا پایان سال 1400، پنج گالری فرهنگی و هنری احداث و تجهیز می شود، تاکید کرد: هم اکنون این مجموعه وارد فاز موزه آرایی شده و در نتیجه بیش از پیش نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه های خدماتی، اجرایی و… است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد