مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-29سياسي

کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به حد استاندار رسید


مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس گفت: پس از یک دوره 10 ساله کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به حد استاندار رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس گفت: پس از یک دوره 10 ساله کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به حد استاندار رسید.

دکتر شهروز شجاعی صبح امروز (هفتم مهرماه) در جریان بازدید میدانی دکتر منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای پروژه سامان دهی پساب فاضلاب، با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تشکیل شرکت زیر ساخت خلیج فارس ماموریت سامان دهی پساب فاضلاب شهر و انتقال آن به صنایع غرب بندرعباس را علی رغم گرمای شدید تابستان و شیوع بیماری کرونا و در شرایطی که بسیاری از تجهیزات و امکانات سخت افزاری تصفیه خانه بندرعباس مستهلک و فرسوده و از مدار خارج شده بود، ما موفق شدیم با درک مشکلاتی که برای شهروندان و محیط زیست کرانه ها و دریا بوجود آمده بود بدون حتی یک روز وقفه تلاش خود را بطور همزمان در چند حوزه آغاز کرده و با تلاش همت کارکنان شرکت در پایان نیمه اول سال 1400 به توفیقاتی دست پیدا کنیم که ارزشمند است.

وی ادامه داد: از جمله اینکه با اورهال و تعمیرات امکانات تصفیه خانه و تصحیح روندهای نادرست، پساب فاضلاب که با درجه آلودگی بالا به دریا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به حد استاندار رسید

کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به حد استاندار رسید