مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-29بين الملل

ایوانکا ترامپ و شوهرش خودشان را خاندان سلطنتی آمریکا می دانستند


سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدیدی فاش کرد که دختر و داماد رییس جمهوری پیشین آمریکا فکر می کردند از اعضای خاندان سلطنتی ایالات متحده هستند.

- ایوانکا ترامپ و شوهرش خودشان را "خاندان سلطنتی" آمریکا می دانستند سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدیدی فاش کرد که دختر و داماد رییس جمهوری پیشین آمریکا فکر می کردند از اعضای خاندان سلطنتی ایالات متحده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، زمانی که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر بعد از پیروزی دونالد ترامپ در سال 2016 راهی واشنگتن دی.

سی شدند، افراد بسیاری درباره نقش هایی که این دختر و داماد رییس جمهوری وقت قرار بود در کاخ سفید ایفا کنند، گمانه زنی کردند.

آنها به عنوان مشاوران ارشد کاخ سفید در دوره ریاست ترامپ، در بحث های سیاستگذاری عمومی در طیف های مختلف، از مرخصی خانوادگی گرفته تا پیشنهادات صلح خاورمیانه، صاحب نفوذ بودند.

با این حال استفانی گریشام، سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدیدی تحت عنوان اکنون به پرسش هایتان پاسخ می دهم گفته است که این زوج تلاش داشتند از قدرت خودشان برای حضور در نشستی با الیزابت دوم، ملکه انگلیس استفاده کنند.

در این کتاب که به دست واشنگتن پست رسیده است، گریشام که همچنین رییس دفتر ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا بود، گفته است ایوانکا ترام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ و شوهرش خودشان را خاندان سلطنتی آمریکا می دانستند

ایوانکا ترامپ و شوهرش خودشان را خاندان سلطنتی آمریکا می دانستند