مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-29فناوري

اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی


20 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات  و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS 2021 اعزام می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی برگزیده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز این نمایشگاه که در تاریخ های 25 الی 28 مهر 1400 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برپا می شود، شرکت خواهند کرد.

نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنایی برای آشنایی با جدیدترین فناوری ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین المللی را برای استارت آپ های ایرانی فراهم خواهد کرد.

بخش های اصلی نمایشگاه جیتکس شامل: -    هوش مصنوعی -   فناوری های مدیریت و بهره وری از  Big Data -   راهکارهای مرتبط با فضای ابری -    شبکه و امنیت سایبری -    فناوری های مرتبط با بلاکچین -    فین تک، راهکارهای مالی و .

 پس از فراخوان اولیه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های ثبت نامی در دوره های آموزشی و توانمندسازی که به منظور حضور شایسته ایشان در این نمایشگاه برگزار شد، شرکت کردند.

پس از حضور موفق در این دوره های کاربردی، شرکت های دانش بنیان در جلسات داوری با حضور اساتید برجسته اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، حضور یافته و شرکت های منتخب برای حضور در این رویداد برجسته بین المللی، نهایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی