مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-29اقتصادي

23 پروژه گردشگری در مازندران احداث شد/اقامت 4 میلیون مسافر


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به سرمایه گذاری حدود هزار و 300 میلیارد ریالی در بخش گردشگری استان گفت: 23 پروژه اقامتی و پذیرایی احداث شده است.

- ، سیف الله فرزانه صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری 129 میلیارد تومانی در بخش گردشگری افزود: این حجم از سرمایه گذاری در استان 23 پروژه اقامتی، پذیرایی و مجموعه بوم گردی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 18 میلیون و 324 هزار و 240 نفر گردشگر داخلی با میانگین 4 شب و 5 روز در مازندران اقامت کردند؛ اظهار داشت: در سال جاری تا کنون بیش از 4 میلیون گردشگر مقیم در مازندران به ثبت رسیده است.

فرزانه صدور 72 گواهینامه استانداردسازی تأسیسات گردشگری را از دیگر عملکردهای حوزه گردشگری از سال گذشته تا کنون ارزیابی کرد و گفت: 147 پرونده برای اخذ گواهینامه استاندارد آماده طرح در کمیسیون درجه بندی است.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 77 موافقت اصولی با حجم سرمایه گذاری بیش از 49 هزار میلیارد ریال صادر شده است که در صورت صدور مجوز نهایی و بهره برداری این پروژه ها 4 هزار و 44 فرصت شغلی در منطقه ایجاد خواهد شد.

فرزانه صدور مجوز ایجاد یک مجموعه بوم گردی، واحد پذیرایی، متل، هتل آپارتمان و دو مجتمع تفریحی و توریستی را از دیگر برنامه های یک سال اخیر سرمایه گذاری در حوزه گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پروژه گردشگری در مازندران احداث شد/اقامت 4 میلیون مسافر

23 پروژه گردشگری در مازندران احداث شد/اقامت 4 میلیون مسافر