مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-29اقتصادي

سنگ اندازی دفترخانه های رسمی جلوی پای متقاضیان تعویض پلاک


دفترخانه های اسناد رسمی استان یزد بر خلاف مصوبه دادستان کل کشور از صدور وکالتنامه تعویض پلاک با برگ سبز خودداری می کنند و این امر دغدغه زیادی برای بسیاری از متقاضیان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، با وجود تأکید صریح دادستان کل کشور مبنی بر رسمیت برگه سبز صادر شده از سوی نیروی انتظامی، اما به نظر می رسد دفترخانه های استان برای صدور وکالت نامه تعویض پلاک با برگ سبز، سنگ اندازی و از صدور وکالت نامه خودداری می کنند.

سیدحسن ضیایی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل یزد در باره به خبرنگار فارس، اظهار کرد: انتقال سند به عنوان یکی از چالش های نمایشگاه داران خودرو است که متأسفانه در مرکز تعویض پلاک عملا دغدغه تعویض پلاک و به نام زدن سند خودرو به عذابی سخت برای مردم تبدیل شده است.

حسینی نیک، تکذیب کرد سیدحسین حسینی نیک، رییس کانون سردفتران استان یزد هم در این خصوص، با تکذیب این ادعا که از سوی اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مطرح شده است، اظهار کرد: وکالتنامه در همه دفاترخانه های اسناد رسمی استان برابر مر قانون صادر می شود.

وی افزود: ممکن است فردی به دفترخانه ها مراجعه کرده و به دلیل نقص در مدارک برای او وکاتنامه صادر نشود، که این مساله طبیعی است و پس از تکمیل مدارک می تواند به دفاترخانه ها مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی دفترخانه های رسمی جلوی پای متقاضیان تعویض پلاک

سنگ اندازی دفترخانه های رسمی جلوی پای متقاضیان تعویض پلاک