مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-29ورزشي

علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم والیبال ایران نبود


در حالی که اعلام شده بود بردیا سعادت برای همراهی تیم جوانان والیبال ایران قرارداد باشگاهی خود را فسخ کرده است، باشگاه ویکستورم کره جنوبی در پاسخ به مهر این ادعا را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بحث حضور بردیا سعادت پشت خط زن تیم ملی والیبال در تیم جوانان و همراهی با این تیم در مسابقات قهرمانی جهان حاشیه هایی را به همراه داشت.

سعادت که در اردوی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرد، در حالی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی ایتالیا شد که پدر این بازیکن مدعی بود بردیا به خاطر حضور در تیم جوانان، قراردادش با باشگاه ویکستورم کره جنوبی را فسخ کرده است.

پدر سعادت با انتشار پیامی درباره وضعیت پسرش نوشته بود: می دانم در این مدت کوتاه چقدر سختی کشیدی و نامهربانی های بسیار بی حساب که از هر سمتی جاری می شد را تحمل کردیم و با وجود مصدومیت، برای حضور در تیم ملی مجبور به فسخ قرارداد شدی.

با احترام به جامعه والیبال و جلوگیری از هر گونه تنش و حاشیه در تورنمنت پیش رو سکوت می کنیم و به امید خدا در صورت نیاز در زمان مقتضی جهت تنویر افکار عمومی شفاف سازی خواهیم کرد.

از پیام پدر بردیا سعادت اینطور بر می آمد که ملی پوش ایران به خاطر همراهی تیم جوانان، اقدام به فسخ قرارداد باشگاهی خود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم والیبال ایران نبود

علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم والیبال ایران نبود