مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-29اجتماعي

گسترش نشاط اجتماعی دانش آموزان، هدف مهم آموزش و پرورش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم نمادین نواختن زنگ شور عاطفه ها با حضور علیرضا محمدی مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد، - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: گسترش نشاط اجتماعی از برنامه ها و اهداف مهم آموزش و پرورش برای دانش آموزان است و ابعاد مختلف نشاط جسمی و روحی و سلامت آن ها در همه ابعاد را در برمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم نمادین نواختن زنگ شور عاطفه ها با حضور علیرضا محمدی مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بحری زاده رییس سازمان دانش آموزی، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی دیگر مدیران و مسئولان کشوری و استانی امروز چهارشنبه هفتم مهر ماه سال جاری برگزار شد.

فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی در عرصه های مختلفی، چون دفاع مقدس، حوزه تعلیم و تربیت و همچنین حوزه درمان و سلامت درس بزرگی به همه ما دادند.

وی اضافه کرد: برنامه شور عاطفه ها سال های سال است که در کشور اجرا می شود و امسال نیز با شعار با هم مشق محبت بنویسیم با حال و هوای دیگری در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش نشاط اجتماعی دانش آموزان، هدف مهم آموزش و پرورش است

گسترش نشاط اجتماعی دانش آموزان، هدف مهم آموزش و پرورش است