مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-29اجتماعي

منتظر تصویب طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در سیستان و بلوچستان هستیم


مدیرکل محیط زیست استان کرمان از تصویب طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در کرمان خبر داد و گفت: این طرح در صورت تصویب در شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

- به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کرمان، مرجان شاکری عنوان کرد: طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در استان های کرمان و سیستان بلوچستان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: طرح مدیریت یکپارچه حوزه آبریز تالاب جازموریان از سال 1395 با هدف استقرار رویکرد مدیریت زیست بومی در تالاب جازموریان در دستور کار سازمان محیط قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: این طرح با همکاری اداره کل محیط زیست، جهاد دانشگاهی کرمان و تمام ذی نفعان در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان تدوین شده بود که باید در نشست شورای برنامه ریزی این استان ها تصویب می شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه طرح احیای تالاب جازموریان در استان کرمان است، افزود: فعالیت های بخش مرتبط با این استان انجام شده و منتظر مصوبه استان سیستان و بلوچستان هستیم تا این برنامه را اجرایی کنیم.

شاکری، طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان را شامل مطالعات زیست محیطی، مدیریت منابع آب، هواشناسی، ریزگردها، موضوعات معیشتی و اقتصادی منطقه و میراث فرهنگی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصویب طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در سیستان و بلوچستان هستیم

منتظر تصویب طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در سیستان و بلوچستان هستیم