مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-29اقتصادي

پرداخت 343 میلیارد ریال تسهیلات خسارت ناشی از کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به ثبت بیش از 4 میلیون گردشگر مقیم در سال جاری در مازندران، گفت: 343 میلیارد ریال تسهیلات خسارت ناشی از کرونا تاکنون به مجموعه تأسیسات گردشگری متقاضی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیف الله فرزانه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از نیمه دوم سال 1399 تا کنون 129 میلیارد و 856 میلیون تومان در بخش گردشگری سرمایه گذاری شد که این حجم از سرمایه گذاری در استان 23 پروژه اقامتی، پذیرایی و مجموعه بوم گردی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 18 میلیون و 324 هزار و 240 نفر گردشگر داخلی با میانگین 4 شب و 5 روز در مازندران اقامت کردند، افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 4 میلیون گردشگر مقیم در مازندران به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اینکه صدور 72 گواهینامه استانداردسازی تأسیسات گردشگری را از دیگر عملکردهای حوزه گردشگری از سال گذشته تا کنون ارزیابی کرد و گفت: 147 پرونده جهت اخذ گواهینامه استاندارد آماده طرح در کمیسیون درجه بندی است.

این مسؤول تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 77 موافقت اصولی با حجم سرمایه گذاری بیش از 49 هزار میلیارد ریال صادر شده است که در صورت صدور مجوز نهایی و بهره برداری این پروژه ها 4 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 343 میلیارد ریال تسهیلات خسارت ناشی از کرونا

پرداخت 343 میلیارد ریال تسهیلات خسارت ناشی از کرونا