مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-29اقتصادي

چرا صدای کارکنان بانک های ادغامی درآمد؟


در سال گذشته پرونده ادغام بانک های نظامی در بانک سپه بسته و قرار شد که ساماندهی نیروهای این بانک ها و قراردادهای آن ها مشخص شود که در حال حاضر جمعی از کارکنان بانک های ادغامی به این موضوع اعتراض دارند.

- در این زمینه، دبیر کمیسیون حقوقی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی توضیحاتی درباره امنیت شغلی و حقوق استخدامی کارکنان بانک های ادغامی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اصلاح نظام و کاهش شعب بانکی، پرونده ادغام بانک های نظامی قوامین، انصار، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه سرانجام پس از گذشت دو سال، در سال 1399 نهایی شد که یکی از مشکلاتی که گفته می شد این بانک ها پس از ادغام با آن ها درگیر می شوند، سیستم حقوق و دستمزد کارکنان بانک سپه و مجموعه های ادغامی است که طبق اعلام مدیرعامل بانک سپه، این سیستم از ابتدای سال جاری یکسان شده است.

اما این اواخر، جمعی از کارکنان بانک های ادغامی در بانک سپه نسبت به تغییر احکام شغلی، کاهش شدید حقوق و مزایای کمتر به کارکنان ادغامی در مقایسه با کارمندان بانک سپه اعتراض کردند و از آنجا که حاصل این ادغام، اضافه شدن بیش از 35 هزار نیروی متخصص و کارمند در تخصص های مختلف به یک بانک است، علی نظافتیان - دبیر کمیسیون حقوقی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی - در گفت وگو با ایسنا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صدای کارکنان بانک های ادغامی درآمد؟

چرا صدای کارکنان بانک های ادغامی درآمد؟