مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-29سياسي

تکلیف 60 پروژه نیمه کاره شهرداری همدان مشخص شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 پروژه سرگردان و نیمه کاره در شهرداری همدان وجود دارد که تکلیف آن باید مشخص شود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 پروژه سرگردان و نیمه کاره در شهرداری همدان وجود دارد که تکلیف آن باید مشخص شود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون مسئله انتخاب شهردار همدان، اظهار کرد: من در انتخاب شهردار همدان دخالتی نداشتم و از قبل ایشان را نمی شناختم اما برنامه ای که ایشان ارائه دادند، برنامه خوبی است.

فلاحی تصریح کرد: در بحث منابع پایدار شهری و مسائل فرهنگی، برنامه خوبی ارائه دادند و روحیه جوان، خلاقیت و ارزششی بودن ایشان می تواند به همدان، کمک کند.

وی با اشاره به املاک سرگردان شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: 60 ساختمان و پروژه متعلق به شهرداری همدان است که تکلیف آن باید مشخص شود به عنوان مثال هزینه زیادی برای کارخانه سیمان شهرداری انجام شده اما با وضعیت نابسامانی رها شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، درباره عدم تحصیلات مرتبط و نداشتن تجربه مدیریت میانی شهردار منتخب همدان، توضیح داد: شهرداران قبلی نیز تحصیلات متفاوتی داشتند اما در مواردی موفق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 60 پروژه نیمه کاره شهرداری همدان مشخص شود

تکلیف 60 پروژه نیمه کاره شهرداری همدان مشخص شود