مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-29اجتماعي

تزریق 6000 دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر در تهران


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تزریق بیش از 6000 دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر شهر تهران خبر داد.

- اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اضافه شدن 26 مرکز ثابت، سیار و خودرویی ویژه واکسیناسیون کرونا در شهر تهران که از سوی مجموعه مدیریت شهری انجام شد، گفت: یکی از اقشاری که در این مراکز مورد توجه قرارگرفتند، افراد آسیب پذیر و در معرض آسیب بودند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حال حاضر بیش از 6000هزار دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر تزریق شده است.

وی با بیان اینکه مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در 10 واحد واکسیناسیون سیار شهرداری تهران به افراد آسیب پذیر به بیش از 6000 هزار دُز واکسن رسیده است، گفت: همزمان با آغاز پویش جهادی تزریق 300 هزار دُز واکسن کرونا در پایگاه های ثابت، خودرویی و سیار واکسیناسیون شهرداری تهران از روز جمعه 30 شهریور، کار واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر در محل تجمع آنان با استفاده از واحدهای سیار در دستور کار قرار گرفت.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: 10 تیم سیار شهرداری تهران از روز نخست اجرای این طرح با حضور در مراکز نگهداری معتادان و گروه های آسیب پذیر از جمله مراکز آهنگ رهایی، یونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 6000 دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر در تهران

تزریق 6000 دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر در تهران