مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-29ورزشي

دربی اصفهان همیشه جذاب است/ گلر تیم ملی فوتبال بانوان شاهکار کرد


مدافع ذوب آهن از شرایط خوب تیمش تا شروع لیگ برتر گفت و معتقد است، بازی با سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده و دوستانه یا رسمی بودن تاثیری در نوع بازی ندارد.

- ایسنا/اصفهان مدافع ذوب آهن از شرایط خوب تیمش تا شروع لیگ برتر گفت و معتقد است، بازی با سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده و دوستانه یا رسمی بودن تاثیری در نوع بازی ندارد.

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن، با اشاره به اینکه تیم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته، اظهارکرد: این تغییرات خوب بوده، بازیکنان خوب و با تجربه ای به تیم اضافه شدند که سابقه کار با مهدی تارتار را دارند که این خود نکته مثبت و بسیار مهمی است؛ زمانی که چند بازیکن با مربی قبلا کار کرده باشند با اخلاق و سبک بازی یکدیگر آشنایی دارند و این به تیم کمک می کند.

وی افزود: امیدوارم امسال، سال خوبی برای ذوب آهن باشد، تیم دو سال سختی را داشت و در جایگاهی قرار گرفت که جایگاه ذوب آهن نبود، تیمی که همیشه برای قهرمانی می جنگید در شرایط خوبی نبود.

مدافع گاندوها گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را در اردوی کردان داشتیم، همچنین ملاک کادر فنی سنجش میزان هماهنگی بازیکنان و انجام کارهای تاکتیکی و عملکرد کلی بازیکنان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی اصفهان همیشه جذاب است/ گلر تیم ملی فوتبال بانوان شاهکار کرد

دربی اصفهان همیشه جذاب است/ گلر تیم ملی فوتبال بانوان شاهکار کرد