مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-29اقتصادي

راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف در اتاق بازرگانی گرگان


شعبه صلحی ویژه برای حل و فصل اختلافات حقوقی فعالان اقتصادی گلستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان راه اندازی شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: شعبه صلحی ویژه برای حل و فصل اختلافات حقوقی فعالان اقتصادی گلستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان راه اندازی شد.

حیدر آسیابی امروز (چهارشنبه هفتم مهرماه) در مراسم آغاز به کار این شعبه اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و استفاده حداکثری از ظرفیت شورای حل اختلاف برای صلح و سازش است و به همین منظور به دنبال توسعه شعب صلحی برای حل و فصل اختلافات در استان هستیم.

وی افزود: به علت ویژگی هایی خاص فعالیت های اقتصادی و بازرگانی و نیاز به پادرمیانی افراد متخصص این حوزه برای حل و فصل اختلافات فعالان این بخش، شعبه تخصصی شورای حل اختلاف با حضور متخصصان این حوزه در اتاق بارزگانی گرگان راه اندازی شد.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: از این پس پرونده هایی که بین بازرگانان و تجار عضو این اتاق و همچنین پرونده هایی که یک طرف آن از اعضای اتاق بازرگانی باشد، به این شعبه ارجاع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، آسیابی ادامه داد: امیدواریم اعضای این شورا در حل و فصل اختلافات خوب عمل کنند و دست کم 80 درصد پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف در اتاق بازرگانی گرگان

راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف در اتاق بازرگانی گرگان