مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-29ورزشي

احمدی: ورزشکاران کارگر مروج ارزش های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند


در آستانه اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها، نشست خبری با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و امیر حسینی رییس انجمن شرکت های فدراسیون وررش کارگری برگزار شد.

- در آستانه اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها، نشست خبری با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و امیر حسینی رییس انجمن شرکت های فدراسیون وررش کارگری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها که از 14 تا 18 مهر در آتن یونان برگزار می شود، امیرحسینی، رییس انجمن شرکت های فدراسیون وررش کارگری در نشست خبری که امروز(چهارشنبه هفتم مهر) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: کاروان 115 نفر از کارگران شرکت ها در حالی 14 مهر برای دومین بار عازم مسابقات جهانی شرکت ها در یونان می شوند که در اولین حضورشان در فرانسه در جایگاه سوم قرار گرفتند.

او افزود: در این دوره از مسابقات جهانی شرکت ها سعی کردیم توجه ویژه ای به بانوان داشته باشیم، به طوری که 11 نفر از ورزشکاران اعزامی را بانوان تشکیل می دهند، البته باید تلاش کرد که در دوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: ورزشکاران کارگر مروج ارزش های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند

احمدی: ورزشکاران کارگر مروج ارزش های فرهنگی در مسابقات جهانی باشند