مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-29اجتماعي

شناسایی 156 اتصال غیرمجاز آب سطحی در جنوب تهران/ 56 رشته مسدود شد


مدیر ناحیه 17 شهریور آبفای منطقه6 تهران از شناسایی 156 اتصال غیرمجاز آب سطحی در شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه 15 خبر داد و گفت: از این تعداد 56 رشته مسدود شده و بقیه موارد نیز در دست بررسی و اقدام قرار دارند.

- مرتضی براری مدیر ناحیه 17 شهریور آبفای منطقه 6 تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: اتصال نهرها و جوی های آب سطحی توسط شهرداری ها به شبکه فاضلاب مشکلات متعددی از جمله گرفتگی خطوط و پس زدگی شبکه را در پی دارد و خسارت های زیادی را به شبکه فاضلاب وارد می کند.

وی با اشاره به بازرسی ها و پیمایش دوره ای شبکه فاضلاب به منظور نگهداری و پیشگیری از بروز مشکل و اختلال در شبکه دفع فاضلاب گفت: در همین راستا در پی بازرسی ها و پیمایش های انجام گرفته در محدوده عملیاتی ناحیه 17 شهریور، تعداد 156 رشته اتصال غیرمجاز جوی آب سطحی شهرداری منطقه 15 تهران به شبکه فاضلاب شناسایی شد.

مدیر ناحیه 17 شهریور آبفای منطقه6 تهران با بیان اینکه اتصال نهرها و جوی های آب سطحی هزینه قابل ملاحظه ای را به دلیل نیاز به شست و شو و لایروبی خطوط همچنین حوادث شبکه و انشعاب برای شرکت آب و فاضلاب ایجاد می کند، تصریح کرد: از این تعداد اتصال غیرمجاز کشف و شناسایی شده، تاکنون 56 رشته مسدود شده است و بقیه موارد نیز در دست بررسی و اقدام قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 156 اتصال غیرمجاز آب سطحی در جنوب تهران/ 56 رشته مسدود شد

شناسایی 156 اتصال غیرمجاز آب سطحی در جنوب تهران/ 56 رشته مسدود شد