مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-29فرهنگي

«طوفان» در تالار هنر


تئاتر «طوفان» به کارگردانی احسان جانمی تا 19 مهرماه در تالار هنر روی صحنه می رود تا روایتی متفاوت از زندگی مسلم بن عقیل را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

- ایسنا/اصفهان تئاتر طوفان به کارگردانی احسان جانمی تا 19 مهرماه در تالار هنر روی صحنه می رود تا روایتی متفاوت از زندگی مسلم بن عقیل را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

احسان جانمی به ایسنا می گوید: طوفان صد و هفتادمین تئاتری است که گروه هنری کاوش آن را به اجرا درآورده؛ البته پیش تر نیز این اثر، در یازدهمین دوره از جشنواره صاحبدلان که مرکز نمایشی کانون تئاتر دینی آن را برگزار می کند به عنوان تئاتر منتخب معرفی شده است.

او ادامه می دهد: قصه این تئاتر درباره مسلم بن عقیل است که قبل از رسیدن به شهر راه را گم می کند و تمام اتفاقاتی که قرار است در کوفه برایش اتفاق بیفتد می بیند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان می کند: طوفان هم از نظر تنوع کاراکترها و هم ازنظر جذابیت های بصری با سایر تئاترهای رئالیستی دینی تفاوت دارد و نوع نگاه حسین فدایی حسین، نمایشنامه نویس اثر نیز ازجمله ویژگی های بارز آن به شمار می رود.

جانمی، برخی از عوامل تئاتر خود را چنین معرفی می کند: مهدی تقی پور، محمد ترابی، محسن احمدی نیک، امین پناهی، ساناز نوربخش و احمد خوانساری بازیگران این تئاتر هستند، امیرمحمد طاهری آهنگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان» در تالار هنر

«طوفان» در تالار هنر