مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-29اجتماعي

شرط بازگشایی مدارس از زبان استاندار قم


لازمه بازگشایی مدارس این استان واکسیناسیون تمام عوامل مرتبط با دانش آموزان مانند والدین، معلمان و سایر افراد درگیر با مدارس است.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: لازمه بازگشایی مدارس این استان واکسیناسیون تمام عوامل مرتبط با دانش آموزان مانند والدین، معلمان و سایر افراد درگیر با مدارس است.

بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران، افزود: برداشته شدن محدودیت های کرونایی منوط به رسیدن درصد پوشش واکسیناسیون عمومی به یک وضعیت اطمینان بخش است.

استاندار قم تصریح کرد: قم از نظر زیرساخت های واکسیناسیون رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده و باید نسبت به افزایش میل و رغبت مردم به دریافت واکسن، دستگاه های اجرایی با تمام وجود تلاش کنند.

وی یادآور شد: تمام دستگاه های اجرایی قم باید لیست کارکنان خود را در رابطه با دریافت یا عدم دریافت واکسن کرونا به نام و نام خانوادگی کارمندان در اختیار استانداری قرار دهند تا نسبت به عدم واکسینه شدن احتمالی برخی از این افراد تصمیم گیری شود.

سرمست تصریح کرد: طرح سامانه هوشمند واکسیناسیون و بیماری های واگیر بصورت پایلوت کشوری در استان قزوین آغاز شده که در قالب آن محدودیت هایی برای افرادی که واکسن نزده اند، اعمال و گشایش هایی برای افراد واکسینه به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بازگشایی مدارس از زبان استاندار قم

شرط بازگشایی مدارس از زبان استاندار قم