مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-29سياسي

قم ضریب امنیتی بالایی در کشور دارد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به وحدت و انسجام مسئولان و مردم قم گفت: خوشبختانه ضریب امنیتی قم در کشور وضعیت مطلوبی است.

- ؛ بیژن سلیمانپور صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خوشبختانه قم با توجه به وحدت و انسجامی که بین گروه های مختلف و مسئولان و هم چنین مردم وجود دارد دارای ضریب امنیتی بالایی است و تدابیر امنیتی بالایی تا پایان ماه صفر در قم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین در قم بیان کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در قم بدون هیچ حاشیه و مشکلی برگزار شد و از مردم در این زمینه کمال تشکر را داریم.

سلیمانپور افزود: پوشش بالای واکسیناسیون اولویت اول استان است و در بحث واکسیناسیون، دستگاه های اجرایی خدمات رسان و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر ارائه گزارشی از آمار جمعیتی پرسنل خود در زمینه واکسن آمار مددجویان خود را هم باید ارسال و ارائه نمایند چون جامعه هدف آنها گسترده تر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به واکسیناسیون اتباع خارجی در قم گفت: در زمینه واکسن اتباع خارجی مجاز مشکلی نداریم و زیرساخت آنها تأمین است اما برای آن دسته از اتباع خارجی غیر مجاز هم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم ضریب امنیتی بالایی در کشور دارد

قم ضریب امنیتی بالایی در کشور دارد