مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-29ورزشي

برگزاری کنگره شهدای عشایر کشور در شیراز


رییس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با حضور مدیران کل عشایر کشور و رؤسای سازمان بسیج عشایر استان ها، امروز کلید برگزاری کنگره 10 هزار شهید عشایر کشور زده خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با حضور مدیران کل عشایر کشور و رؤسای سازمان بسیج عشایر استان ها، امروز کلید برگزاری کنگره 10 هزار شهید عشایر کشور زده خواهد شد.

علی کریمی فیروزجانی چهارشنبه 7 مهرماه در شورای عشایر استان فارس که با حضور رییس سازمان امور عشایر ایران برگزار شد، گفت: در مصوبات سالهای اخیر مجلس در برنامه ششم و همچنین در فرازهایی از قانون بودجه 1400، جهت گیری به سمت توسعه زیرساخت های جامعه عشایری و مسائل و مشکلات این قشر مشهود است و این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه میانگین مشارکت و تعداد شهدای عشایر بیش از 3 تا 4 برابر دیگر اقشار بوده، افزود: عشایر در دفاع مقدس در صف اول و در عرصه دفاع از این آب و خاک پیشتاز و پیش قراول بوده اند و امید است با هم افزایی شاهد رفع ناهمواری های این قشر عزیز از جامعه باشیم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی که اعتقاد دارد حل مشکلات عشایر در ظرفیت یک سازمان و وزارتخانه نیست و عزم ملی می طلبد، گفت؛ در بدنه اجرایی کشور نیز دستگاهها و نهادهای اجرایی همه باید پای کار بیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره شهدای عشایر کشور در شیراز

برگزاری کنگره شهدای عشایر کشور در شیراز