مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-29سياسي

آقای پناهیان! نبرید رونق مسلمانی


ما به جلسه عزاداری نمی رویم چرا حضرت امتحان خود را از باقی مردم جهان می گیرند؟ اگر حرف پناهیان راست باشد که نیست، فقط ما ایرانی ها باید مبتلا به این بلای عظیم می شدیم.

- عصرایران؛ مصطفی داننده- اجازه بدهید همین اول داستان، تکلیف خود با علیرضا پناهیان منبری معروف تهران را معلوم کنم و خطاب به او بگویم، منبرهایت یادآور این حکایت سعدی است که : گر تو قرآن بر این نمط خوانی/ ببری رونق مسلمانی این سخنران چندی است، روی منبر و البته از قاب تلویزیون و شبکه افق حرف هایی می زند که شاخ را روی سر آدمی سبز می کند.

تصور کنید چه خانواده هایی عزیزان خود را به خاطر کرونا ازدست داده اند و این منبری خطاب به امام زمان (عج) در رابطه به کم رونق شدن هیات های مذهبی می گوید: آقاجان یا امام زمان، شاید کرونا را شما فرستاده باشی تا ببینی کیا میرن؟ از روز اول به ما یاد دادن که ائمه اطهار، نماد مهربانی هستند و هیچگاه بد مردم را نمی خواهند.

حالا چطور می شود یک روحانی با هزار ادعا خطاب به مردم می گوید این بیماری کار امام است؟ چرا روحانیون برجسته و علمای بلاد در مورد این سخنان موضع نمی گیرند و ذهن مردم را روشن نمی کنند که امام اهل اینگونه امتحان گرفتن ها، آنهم از انسان های بی گناه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای پناهیان! نبرید رونق مسلمانی

آقای پناهیان! نبرید رونق مسلمانی