مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-29سياسي

چگونه در برابر چیدمان مسموم ویترین های رسانه ای مقاومت کنیم؟


صادقانه ترین و شفاف ترین دکترین مواجهه هوشمندانه با اخبار و اطلاعاتی که بنای مهندسی و مدیریت افکار عمومی برای نیل به اهدافی همچون بدبین سازی، - صادقانه ترین و شفاف ترین دکترین مواجهه هوشمندانه با اخبار و اطلاعاتی که بنای مهندسی و مدیریت افکار عمومی برای نیل به اهدافی همچون بدبین سازی، ابهام آفرینی، ناامیدسازی، زداینده عزت نفس ملی و .

را دارند، روش تبیین و افشاگری مبتنی بر اخلاق و صداقت و البته همراه با دقت و سرعت و مبتنی بر نظام موضوعات دارای اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه نصیری _ معاون باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران _ در ادامه مطلب بالا نوشته است: در زمانه زیست در جامعه شبکه ای و دورانی که برای تشریح وضعیت و موقعیت آن از عناوینی همچون پساحقیقت نیز استفاده می شود، محل تنازع بنگاه های خبری و تاثیرگذاران عصر افکارعمومی، به سلطه درآوردن افکارعمومی آن هم به طورخودخواسته و مبتنی بر خلق نیازهای نامعتبر اما معتبرنما است.

در این دوره آنچه جولان می دهد و عرصه های عمومی و جدی را متاثر می سازد اخبار و اطلاعات جهت دار، کدگذاری شده برای کدگشایی خاص توسط افکارعمومی و نهایتا دریافت خروجی مشخص مبتنی بر سیاست گذاری محتوایی قدرت های رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در برابر چیدمان مسموم ویترین های رسانه ای مقاومت کنیم؟

چگونه در برابر چیدمان مسموم ویترین های رسانه ای مقاومت کنیم؟