مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-29سياسي

شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه دست آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

- ، پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای شهرستان مهرستان با حضور، سردار احند شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان فرماندار، بخشدار مرکزی، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای اداری، شورای تأمین، معتمدین، فرهنگیان، بسیجیان، دانش آموزان، بانوان و خانواده معظم شهدا در این شهرستان برگزار شد.

سردار شفایی در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه ما هر چه داریم از برکت خون شهداست، اظهار داشت: شهدا با جان فشانی و نثار کردن خون خودشان دینشان را نسبت به این نظام و انقلاب ادا کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر در این برهه از زمان در بیشتر زمینه ها از جمله فرهنگی، نظامی، اقتصادی، عمران و سازندگی پیشرفت و توسعه داشته ایم، همه آنها را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر قدرت نظامی ایران اسلامی هستند، شهدای عزیز ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردند ما می توانیم و با گذشت از سرمایه زندگی خودشان که می توان در مقابل همه قدرت های ظال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند

شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند