مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-29اقتصادي

کشف 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز آب در سطح شهر اصفهان


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان اعلام کرد: به دنبال آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ های غیر مجاز آب از تیرماه سال جاری بیش از 73 هزار و 600 پایش در استان اصفهان انجام گرفت که منجر به کشف بیش از 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز در سطح استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، به دنبال آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ های غیر مجاز آب از تیرماه سال جاری بیش از 73 هزار و 600 پایش در استان اصفهان توسط کنتورخوان ها و مروجان مصرف بهینه آب انجام گرفت که منجر به کشف بیش از 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز در سطح استان شد.

از این تعداد، 3 هزار و 400 پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کشف شد که بیشترین پمپ غیر مجاز کشف شده مربوط به محدوده تحت پوشش آبفای منطقه 4 اصفهان با 974 مورد و کمترین تعداد مربوط به آبفای منطقه یک اصفهان با 48 مورد بود.

پس از شهر اصفهان بیشترین تعداد پمپ های غیر مجاز کشف شده مربوط به مناطق تحت پوشش آبفای منطقه براآن و کراج با  هزار و 329 پمپ غیر مجاز بود.

مروجان مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان، پس از کشف پمپ هایی که بلافاصله بعد از کنتور آب نصب شده اند، در مرحله اول به مشترک متخلف، اخطار می دهند و در صورت عدم اصلاح و رفع تخلف در مدت زمان تعیین شده، انشعاب مشترک به صورت موقت تا رفع تخلف قطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز آب در سطح شهر اصفهان

کشف 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز آب در سطح شهر اصفهان