مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-29حوادث

2 ایستگاه آتش نشانی کوهسرخ جوابگوی نیاز مواقع بحرانی نیست


شهرستان کوهسرخ با 28 روستا، 2200 کیلومتر مساحت و 30 هزار نفر جمعیت فقط دو ایستگاه آتش نشانی دارد که اصلا جوابگوی نیازها در مواقع بحرانی نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست آتش‎نشانی شهر ریوش گفت: شهرستان کوهسرخ با 28 روستا، 2200 کیلومتر مساحت و 30 هزار نفر جمعیت فقط دو ایستگاه آتش نشانی دارد که اصلا جوابگوی نیازها در مواقع بحرانی نیست.

مهدی عبدالله نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمامی امکانات ما برای پوشش این 28 روستا و شهر ریوش 6نفر نیرو و چهار خودرو بوده که بسیار محدود و کم است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهسرخ با 28 روستا، 2200 کیلومتر مساحت و 30 هزار نفر جمعیت فقط دو ایستگاه آتش نشانی در روستای ایور و شهر ریوش دارد، افزود: دورترین روستا با مرکز شهرستان 50 کیلومتر فاصله دارد.

سرپرست آتش‎نشانی شهر ریوش تصریح کرد: شهرستان کوهسرخ به لحاظ کوهستانی بودن، وضعیت نامطلوب محورهای مواصلاتی و بعضأ بافت فرسوده به خصوص در روستاها با مشکلاتی بسیاری مواجه است و این دو ایستگاه اصلا جوابگوی نیازها در مواقع بحرانی نیستند.

وی بیان کرد: اگرچه ایستگاه آتش نشانی روستای طرق در بخش بررود راه اندازی شده و ماشین هم تحویل دادند اما فاقد نیرو است، اگر این ایستگاه تجهیز و یک ایستگاه دیگر در روستای اوندر منطقه تکاب راه ‎اندازی شود تا حدودی مشکلات کمتر و خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ایستگاه آتش نشانی کوهسرخ جوابگوی نیاز مواقع بحرانی نیست

2 ایستگاه آتش نشانی کوهسرخ جوابگوی نیاز مواقع بحرانی نیست