مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-29سياسي

جان تا جمال جانان روی پیشخوان کتابفروشی ها


کتاب جان تا جمال جانان تالیف دکتر محمدرضا خالصی و در موضوع زیبایی شناسی عشق الهی منتشر شد و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.

- ایسنا/فارس کتاب "جان تا جمال جانان" تالیف دکتر محمدرضا خالصی و در موضوع زیبایی شناسی عشق الهی منتشر شد و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب جان تا جمال جانان ، که مدخلیست بر شناخت کتاب عطف الالف المالوف علی اللام المعطوف به عنوان نخستین کتاب در زمینه عشق الهی در جهان اسلام اثر ابوالحسن دیلمی، بیست و پنجمین اثر مکتوب خالصی، استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر، محسوب می شود.

این اثر مکتوب که در قالب کتابی 430 صفحه ای و در قطع وزیری، به همت شهرداری شیراز منتشر شده است، نویسنده، به چیستی عشق، عشق در فرهنگ و تمدن اسلامی، زندگی ابوالحسن دیلمی، ابن خفیف، ابن باکویه، دیلمی شارح اندیشه های حلاج، علل نامگذاری عنوان عطف الالف ، حلاج و دیلمی ، دیلمی نخستین منبع و ماخذ اشعار حلاج ، روایان شیرازی کتاب عطف الالف ، سنت مشیخه نویسی در فارس ، ماخذ دیلمی ، تالیفات دیلمی ، دیلمی و کتاب الزهره ابن داوود ، حکمت و حکیم، حقیقت محمدیه، دیلمی و عشق عذری، دیلمی از نخستین راویان داستان مجنون و اشعار او، دیلمی و معنای شاهد و تاثیر دیلمی بر روزبهان بقلی شیرازی پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان تا جمال جانان روی پیشخوان کتابفروشی ها

جان تا جمال جانان روی پیشخوان کتابفروشی ها