مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-29حوادث

احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهر سنندج


با توجه به توسعه شهر و همچنین نیمه کاره ماندن عملیات احداث دو ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد باید برنامه ریزی لازم برای تکمیل و احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهری صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سید انور رشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی آتش نشانی و ایمنی که با حضور اعضای شورای شهر، مسئولان استانی، مدیران و معاونین و آتش نشانان سنندجی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر سنندج از لحاظ وسعت و افزایش جمعیت توسعه یافته است، بنابراین احداث ایستگاههای آتش نشانی برای تسریع در انجام بموقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد نیمه کاره است و باید تکمیل این ایستگاه ها و احداث ایستگاه جدید در نقاط دیگر سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: امیدوارم با درایت اعضای شورای شهر بودجه لازم برای تکمیل این دو ایستگاه آتش نشانی در بودجه سال آینده گنجانده شود.

رشیدی بیان کرد: بحث خرید تجهیزات بروز و همچنین آموزش آتش نشانان هم بسیار حائز اهمیت است که باید جزء اولویت های برنامه های سازمان آتش نشانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهر سنندج

احداث ایستگاه های آتش نشانی در نواحی منفصل شهر سنندج