مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-29ورزشي

زمین چمن مصنوعی علی آباد قم افتتاح شد


زمین چمن مصنوعی روستای علی آباد استان قم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و ملی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که کمتر از سه هفته دیگر به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش باقی مانده و معمولا در این مناسبت برنامه های متنوع ورزشی در سطح کشور و استان ها در قالب برنامه های همگانی، قهرمانی، فرهنگی، آموزشی همراه با بهره برداری از پروژه های عمرانی برگزار می شود، اما پیش از موعد یک طرح ورزشی در قم افتتاح شد.

امروز بهرام سرمست استاندار قم به اتفاق رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان به روستای علی آباد انقلاب در دهستان جعفرآباد از بخش جعفریه رفتند و از یک باب زمین چمن مصنوعی بهره برداری کردند تا نوجوانان و جوانان مستعد این روستا و علاقمندان به ورزش صاحب یک فضای ورزشی مجهز شوند.

کلنگ ساخت این زمین مهر ماه 1399 مصادف با هفته تربیت بدنی و ورزش به زمین زده شد و بعد از گذشت یک سال  با مبلغی به میزان یک میلیارد و 48 میلیون تومان این زمین چمن مصنوعی در روستای علی آباد انقلاب بخش جعفرآباد با حضور مسؤولان استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس آخرین آمار جمعیتی در حدود هزار و 108 نفر در روستای علی آباد انقلاب ساکن هستند و این زمین چمن مصنوعی در حالی مورد بهره برداری قرار گرفت که پیش از این توسط اداره کل ورزش و جوانان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی علی آباد قم افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی علی آباد قم افتتاح شد