مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-29سياسي

راه اندازی دفتر مبادلات ایران و ساحل عاج جنوب غرب کشور در کازرون


دفتر مبادلات اقتصادی، علمی، فرهنگی ایران و ساحل عاج با توافق سفیر این کشور در ایران و فرمانداری ویژه شهرستان کازرون رسما راه اندازی و تأسیس شد.

- ، علی مظفری ظهر چهارشنبه در مراسم راه اندازی این دفتر با اشاره به مشکلات اساسی میان ایران و ساحل عاج گفت: عدم شناخت فعالان اقتصادی و عدم استفاده از ظرفیت های موجود از چالش های همکاری دو کشور با یکدیگر بوده که تأسیس این دفتر اقتصادی بین کشور ایران و ساحل عاج در کازرون که شاهراه ارتباطی بین دو استان فارس و بوشهر است، می تواند راهکاری برای حل و رفع این مشکلات باشد.

وی افزود: دفتر مبادلات اقتصادی با همکاری انجمن دوستی ایران و ساحل عاج در تلاش است با استفاده از ظرفیت های بین دو کشور، ضمن معرفی توانایی های صادراتی کشور به جوامع تجاری آفریقایی و اطلاع رسانی فرصت ها و زمینه های صادرات به خصوص به کشور ساحل عاج نسبت به برقراری ارتباط مستقیم میان بخش های خصوصی در جنوب غرب ایران با این کشور اقدام کند.

فرماندار ویژه کازرون تصریح کرد: انتقال فناوری و ایجاد روابط فرهنگی میان ایران و کشور ساحل عاج و همچنین همکاری در جذب گردشگر، صدور خدمات فنی و مهندسی از دیگر زمینه های همکاری میان ایران و ساحل عاج از طریق دفتر مبادلات اقتصادی علمی و فرهنگی در کازرون محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر مبادلات ایران و ساحل عاج جنوب غرب کشور در کازرون

راه اندازی دفتر مبادلات ایران و ساحل عاج جنوب غرب کشور در کازرون