مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-29سياسي

مشاغل خرد و درآمد مردم در انبوه سازی مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد


در بحث ساخت مسکن باید مسائل مختلف از جمله فرهنگ و درآمد مردم همچنین مشاغل خرد در انبوه سازی، مدنظر مسئولان و برنامه ریزان باشد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر چهارشنبه در جلسه دبیرخانه شهید مدرس استان یزد که با حضور نمایندگان مجلس استان یزد در دفتر امام جمعه یزد با موضوع راهبردهای توسعه مسکن استان برگزار شد، اظهار داشت: مسکن مسئله ای ضروری است و در بسیاری از کشورها مسکن، اقتصاد جوامع را اداره می کند زیرا برای ساخت هر مسکن، 70 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: اگر در حوزه مسکن به نحوی صحیح برنامه ریزی شود، هم اشتغال ایجاد می شود و هم اشتغال موجود حفظ می شود اما باید به نحوی برنامه ریزی شود که با ساخت مسکن، چهره شهرها نیز بهم نریزد.

ناصری ادامه داد: یکی از مسائلی که در یزد مورد توجه است، وجود مناطق اعیان نشین در کنار مناطق فرسوده و حاشیه نشین است که هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند در حالی که هر دو باید در کنار هم رشد کنند و شرایط پیشرفت برای همه این مناطق فراهم شوند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اکنون که قرار است دوباره ساختمان سازی انبوه در یزد آغاز شود، خوب است به جای اینکه همه کارها به دست شرکتهای بزرگ سپرده شود، مشاغل خرد هم مورد توجه قرار گیرد زیرا در این صورت، استادکاران ساختمانی در بخش های مختلف بیکار می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خرد و درآمد مردم در انبوه سازی مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد

مشاغل خرد و درآمد مردم در انبوه سازی مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد