مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-29سياسي

فرهنگ و درآمد مردم در ساخت مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: افرادی که برای ساخت مسکن به شکل انبوه برنامه ریزی می کنند باید فرهنگ و درآمد مردم را نیز مدنظر داشته باشند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: افرادی که برای ساخت مسکن به شکل انبوه برنامه ریزی می کنند باید فرهنگ و درآمد مردم را نیز مدنظر داشته باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه دبیرخانه شهید مدرس استان یزد که با حضور نمایندگان مجلس استان یزد در دفتر امام جمعه یزد با موضوع راهبردهای توسعه مسکن استان برگزار شد، اظهار کرد: مسکن مسئله ای ضروری است و در بسیاری از کشورها مسکن، اقتصاد جوامع را اداره می کند زیرا برای ساخت هر مسکن، 70 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: اگر در حوزه مسکن به نحوی صحیح برنامه ریزی شود، هم اشتغال ایجاد می شود و هم اشتغال موجود حفظ می شود اما باید به نحوی برنامه ریزی شود که با ساخت مسکن، چهره شهرها نیز بهم نریزد.

ناصری ادامه داد: یکی از مسائلی که در یزد مورد توجه است، وجود مناطق اعیان نشین در کنار مناطق فرسوده و حاشیه نشین است که هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند در حالی که هر دو باید در کنار هم رشد کنند و شرایط پیشرفت برای همه این مناطق فراهم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و درآمد مردم در ساخت مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد

فرهنگ و درآمد مردم در ساخت مسکن مدنظر برنامه ریزان باشد