مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-29اقتصادي

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار به عشایر فارس


استاندار فارس از اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان خبر داد و گفت: در دو سال گذشته بیش از 112 میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی و فرهنگی عشایر هزینه شده که نشان دهنده رشد خوبی در این بخش است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان خبر داد و گفت: در دو سال گذشته بیش از 112 میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی و فرهنگی عشایر هزینه شده که نشان دهنده رشد خوبی در این بخش است.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 7 مهرماه در جلسه شورای عشایر که با حضور رییس سازمان امور عشایر ایران برگزار شد با اشاره به شرایط فارس در دارا بودن بخش اعظمی از جمعیت عشایر استان، گفت: بیش از 150 هزار عشایر کوچ رو در استان فارس قرار دارند که این جمعیت 12 و نیم درصدی بخش مهمی از جمعیت استان را پوشش می دهند.

او با تشریح ویژگی های فرهنگی و اجتماعی عشایر، افزود: عشایر دارای فرهنگی غنی و روحی بلند هستند که در همه امور در خدمت نظام و کشور بوده اند.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم تامین نیازمندی های جامعه عشایر خاطرنشان کرد: جامعه عشایری کم هزینه ترین و پر سود ترین جمعیت کشور است و به همین دلیل باید در حل مشکلات آنان کوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار به عشایر فارس

اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار به عشایر فارس