مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-29اجتماعي

اجرای زبان اشاره در بیش از 1000 ساعت آموزش های مدرسه تلویزیونی


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست بزرگداشت هفته و روز جهانی ناشنوایان که با حضور نمایندگان جمعی از فرهنگیان ناشنوا و تشکل های ناشنوایان برگزار شد گفت: - معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست بزرگداشت هفته و روز جهانی ناشنوایان که با حضور نمایندگان جمعی از فرهنگیان ناشنوا و تشکل های ناشنوایان برگزار شد گفت: 812 دانش آموز با آسیب شنوایی در 36 رشته مهارتی در 50 هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش تحصیل می کنند و در ایام کرونا زبان اشاره در کنار بیش از هزار ساعت آموزش های مدرسه تلویزیونی اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه هفته ناشنوایان و روز جهانی ناشنوایان از جمله مناسک گذار است گفت: نامگذاری این هفته به نام ناشنوایان برای این است که به جامعه شنوا وضعیت جامعه ناشنوا گوشزد شود و جامعه با مناسب سازی جامع به سمت جامعه دوستدار انسان و دوستدار معلولین، کتاب و کودک حرکت کند.

وی افزود: ناشنوایان گرچه دنیایی به ظاهر ساکت دارند و به ظاهر زبان رسایی برای بیان معناهای زندگی را ندارند اما دنیا پر از سکوت آنان پر از شکوه و معنا است.

معاون وزیر با بیان اینکه یکی از اصول هفت گانه سازمان آموزش و پرورش استثنایی توسعه انسان مبنا است گفت: بر اساس نظریه توسعه انسان مبنا، مبنای توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای زبان اشاره در بیش از 1000 ساعت آموزش های مدرسه تلویزیونی

اجرای زبان اشاره در بیش از 1000 ساعت آموزش های مدرسه تلویزیونی