مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-29حوادث

نجات کارگر جوان از یک بونکر ایستاده پساب


سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات یک کارگر جوان که در داخل یک بونکر ایستاده گرفتار شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات یک کارگر جوان که در داخل یک بونکر ایستاده گرفتار شده بود، خبر داد و گفت: در ساعت 16:10 روز گذشته یک مورد حادثه گرفتار شدن فرد در داخل یک بونکر ایستاده در یک کارگاه سنگ بری واقع در شهرک صنعتی شمس آباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: به دلیل نیاز به نیروی کمکی با آتش نشانی تهران تماس گرفته شده و با هماهنگی انجام شده یک گروه نجات به محل حادثه اعزام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: در یک کارگاه سنگ بری پساب هایی که در هنگام برش سنگ استفاده می شود در یک بونکر ایستاده به ارتفاع حدود 24 متر جمع می شده است و پودر سنگ همراه در این پساب ها در قسمت انتهای بونکر به حالت گل سفت در آمده بود.

کارگر 22 ساله اهل کشور افغانستان وقتی متوجه می شود انتهای بونکر به دلیل اشباع این مواد سفت شده است و از قیف پایینی خارج نمی شود، وارد بونکر شده و تلاش می کند با بیل این بخش را که دچار گرفتگی شده بود باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کارگر جوان از یک بونکر ایستاده پساب

نجات کارگر جوان از یک بونکر ایستاده پساب