مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-29دانش

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصله دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم وزارت علوم با اشاره به اینکه 550 موسسه پژوهشی در کشور فعالیت می کنند، - دبیر مجمع پژوهشگاه های ملی کشور گفت: سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی در بهترین وضعیت به هشت دهم درصد رسیده و با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم وزارت علوم با اشاره به اینکه 550 موسسه پژوهشی در کشور فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد 25 مورد زیر نظر مستقیم حوزه ستادی وزارت علوم، 158 مورد در بخش خصوصی، 301 مورد زیر نظر دانشگاه ها، 44 مورد وابسته به دستگاه های اجرایی و 32 مورد نیز زیر نظر نهاد های عمومی غیردولتی فعالیت می کنند که هر کدام می توانند طرح های پژوهشی بسیار بزرگ ملی انجام دهند.

وی اظهار کرد: آرزوی من این است که هر یک از پژوهشگاه های بزرگ حداقل یک طرح کلان درازمدت آینده ساز و در نیل به مرجعیت علمی در مقیاس بین المللی مشارکت بسیار فعال داشته باشند.

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصله داردحسین میرزایی، دبیر مجمع پژوهشگاه های ملی کشور نیز در این جلسه گفت: سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی در بهترین وضعیت به هشت دهم درصد رسیده و با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصله دارد

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی با هدف گذاری 4 درصدی بسیار فاصله دارد