مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-29دانش

سرپرست دانشگاه الزهرا(س) منصوب شد


با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «فریده حق بین» به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا(س) منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فریده حق بین به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا منصوب شد.

در این حکم انتصاب آمده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی، تمامی امکانات آن دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و جهادی و اجرای محورهای سند دانشگاه اسلامی در راستای تحقق راهبردهای بیانیه گام دوم ؛ به ویژه تلاش برای تربیت نسل زمینه ساز سبک زندگی اسلامی ، تقویت بنیان خانواده و نقش آفرینی شایسته بانوان فرهیخته در تراز انقلاب اسلامی، به کار گیرید.

توفیق روزافزون سرکارعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر مهناز ملانظری رییس سابق دانشگاه الزهرا (س) در مدت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه الزهرا(س) منصوب شد

سرپرست دانشگاه الزهرا(س) منصوب شد