مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-29سياسي

موزه در آینه نقاشی ها


مسئول برگزاری نمایشگاه «موزه را از نگاه من ببینید»، درباره هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی «آینده موزه ها؛ بازیابی و تصور دوباره» و شرایط شرکت در آن توضیحاتی را بیان کرد.

- ایسنا/اصفهان مسئول برگزاری نمایشگاه موزه را از نگاه من ببینید ، درباره هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی آینده موزه ها؛ بازیابی و تصور دوباره و شرایط شرکت در آن توضیحاتی را بیان کرد.

یاسمن دادخواه به ایسنا می گوید: سال گذشته همزمان با آغاز پاندمی کرونا و تعطیلی موزه ها، شعار کمیته ملی موزه ها مبنی بر موزه ها زنده اند ، انگیزه ای شد که با انتشار فراخوان برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در راستای این شعار و با همکاری مراکز آموزشی و انجمن های مرتبط با کودکان فراخوانی منتشر و 145 اثر از 105 کودک در اولین دوره نمایشگاه نقاشی موزه را از نگاه من ببینید به نمایش گذاشته شود.

او که عضو داوطلب انجمن اتیسم استان اصفهان نیز هست می افزاید: امسال نمایشگاه نقاشی در بخش آزاد با حضور طیف اتیسم و با هدف ایجاد هماهنگی و تهییج روحیه همکاری و مشارکت اجتماعی در کودکان اتیسم و نیز نمایش توانمندی و پتانسیل این کودکان مشابه با کودکان عادی در جامعه برای تغییر و تلطیف نوع نگرش و دیدگاه عمومی به این کودکان برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه در آینه نقاشی ها

موزه در آینه نقاشی ها