مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-29سياسي

جبلی: صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد/ تقویت شبکه های برون مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس در خصوص جذب نخبگان جوان در حوزه های مختلف رسانه ای تاکید کرد: - رییس جدید سازمان صداوسیما در اولین اظهارنظر پس از انتصاب به ریاست رسانه ملی تاکید کرد: صداوسیما به عنوان مصداق واقعی رسانه مردمی، رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس در خصوص جذب نخبگان جوان در حوزه های مختلف رسانه ای تاکید کرد: تمام ظرفیت های ملی باید مورد استفاده قرار بگیرد و به ویژه ظرفیت های نخبگان جوان در برنامه تحولی دوره جدید صدا و سیما نقش محوری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان بزرگ ترین کنشگر اجتماعی در جامعه ایران همواره مطرح بوده است؛ تصریح کرد، اقتضای این جایگاه بسیار مهم این است که صداوسیما گفتمان ساز و هم افزا باشد.

مردم صاحبان اصلی رسانه هستند رییس جدید سازمان صدا و سیما درباره برنامه های آتی برای پوشش شبکه رادیو و تلویزیون در سراسر کشور نیز گفت، رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آن ها و منادی و مجری بازگشت به مردم است.

جبلی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی رسانه هستند؛ گفت، صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد/ تقویت شبکه های برون مرزی

جبلی: صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد/ تقویت شبکه های برون مرزی