مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-29ورزشي

همگروهی شیمیدر با مهرام


تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با تیم مهرام نایب قهرمان فصل گذشته هم گروه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال کشورمان یعنی مهران شاهین طبع بر عهده دارد، در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار گرفت، گروهی که مهرام به عنوان مطرح ترین رقیب شیمیدر نیز حضور دارد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در حضور مسؤولان فدراسیون و مدیران باشگاه ها، در گروه نخست تیم های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان به میدان خواهند رفت.

در گروه دوم تیم شیمیدر قم با تیم های مهرام تهران، فولاد مبارکه سپاهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند هوایی تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسای مشهد دیدار می کند، در حالی که شیمیدر و مهرام فصل گذشته نیز در مرحله مقدماتی با یکدیگر هم گروه بودند و هر کدام از آنها یک مسابقه مقدماتی را به نفع خود رقم زد.

16 تیم حاضر در فصل 1401 – 1400 این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور بازی های خود را از روز بیست و چهارم مهر ماه به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می کنند تا تکلیف دیدارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگروهی شیمیدر با مهرام

همگروهی شیمیدر با مهرام